wróć do strony diet
Dieta IF Vegan

IF Vegan

1150, 1400, 1650, 1900 kcal

Chcesz wypróbować model diety Intermittent Fasting (IF), który w ostatnim czasie uznawany jest za wiodący trend żywieniowy? Zyskał on na popularności szczególnie w środowisku osób aktywnych zawodowo oraz prowadzących intensywny tryb życia.

Mając to na uwadze stworzyliśmy zestaw IF VEGAN, który składa się z trzech zbilansowanych posiłków - Breakfast, Lunch, Dinner oraz napoju funkcjonalnego - Juice.

Juice tłoczony jest metodą cold press pozwalającą zachować cenne składniki odżywcze oraz walory smakowe warzyw i owoców.

W menu IF VEGAN grupy produktów, które zostały całkowicie wykluczone to: mięso, ryby, owoce morza, nabiał, jaja oraz miód. Bazę proponowanych dań stanowią składniki roślinne, do których zaliczamy: zboża, warzywa, owoce, rośliny strączkowe, orzechy, pestki i nasiona.

Sprawdź, dlaczego Julia wybrała Dietę IF

„Od zawsze jadłam raczej trzy posiłki dziennie (no, może z małymi przekąskami pomiędzy ;)). W Diecie IF odnalazłam więc styl odżywiania, który jest idealnie dopasowany do rytmu mojego dnia. Do tego nie muszę się przejmować przygotowywaniem jedzenia i mam pewność, że moje dania są odpowiednio zbilansowane. W Diecie IF od BodyChief najbardziej pokochałam soczki tłoczone metodą cold press. Każdego dnia dostaję inny i chyba nie umiem wybrać swojego ulubionego – wszystkie są PYCHA!”.

Julia Wieniawa

Julia Wieniawa w Body Chief
Julia Wieniawa ambasador Body Chief

Odkryj Dietę IF z Julią Wieniawą

Twój każdy dzień jest pełen wyzwań, a Ty chcesz za nimi nadążać, a do tego dobrze się odżywiać?

Przejdź na Dietę IF tak, jak Julia Wieniawa i aktywuj to, czego akurat potrzebujesz…

Dlaczego dieta IF?

Czym jest intermittent fasting?

Intermittent Fasting (IF) to rodzaj odżywiania, polegający na stosowaniu kontrolowanego „postu przerywanego”. 

Główne założenie Intermittent Fasting bazuje na spożywaniu posiłków w określonych godzinach lub dniach. Wyróżniamy dwa modele Diety IF: TRF oraz ADF.

Dietetycy Body Chief rekomendują zastosowanie zestawów IF w wariancie TRF, który znajdziecie w naszej ofercie!

Dlaczego dieta IF?
Julia Wieniawa w Body Chief 2
Z czym to się je?

Z czym to się je?

Posiłki w Diecie IF powinny być skomponowane w taki sposób, aby dostarczały do organizmu odpowiednie ilości makroskładników, witamin i składników mineralnych.

Mimo, że nie występują ograniczenia dotyczące spożywania poszczególnych grup produktów, ważne, by jeść je w określonym przedziale czasowym.

Więcej o Diecie IF Vegan w Body Chief

Główne założenie modelu żywieniowego Intermittent Fasting bazuje na spożywaniu posiłków w określonych godzinach w ciągu dnia. Dietetycy Body Chief rekomendują określenie „okna żywieniowego” o przedziale czasowym 14/10 h lub 16/8 h. Przytoczone wartości wskazują na godziny, w których pościmy (odpowiednio 14, 16), a następnie przedział czasowy, w którym spożywamy posiłki (10, 8).

Zestaw występuje w czterech wariantach kalorycznych: 1150 kcal, 1400 kcal, 1650 kcal, 1900 kcal. Taka różnorodność pozwoli na dobranie odpowiedniej diety do Twojego zapotrzebowania energetycznego.

Jeśli nie wiesz, na który z wariantów powinieneś się zdecydować, skontaktuj się z naszymi dietetykami – z pewnością odpowiedzą na wszystkie Twoje pytania.

Chcesz dowiedzieć się więcej na temat modelu żywieniowego Intermittent Fasting? Przeczytaj nasz artykuł.