Już jest! Długo wyczekiwana dieta z WYBOREM MENU dostępna w Body Chief! Od dziś możecie samodzielnie wybierać spośród 120 dań w tygodniu. Dieta z Wyborem Menu dostępna jest w wersji 3 lub 5 posiłków w aż 6 opcjach kalorycznych.
Zastanawiasz się, czy ta dieta jest dla Ciebie?
Poznaj odpowiedzi na Najczęściej Zadawane Pytania dotyczące Wyboru Menu.
1. Czym różni się Wybór Menu od gotowych diet pudełkowych?
Zestaw WYBÓR MENU to oferta cateringu dietetycznego skierowana do osób, które pragną być na diecie i mieć wybór, jakie dania codziennie znajdą się w ich torbach. Gotowa dieta pudełkowa to zestaw zbilansowanych dań na cały dzień, stworzony przez dietetyków Body Chief.
2. Ile dań do wyboru oferuje Dieta Wybór Menu 3 Posiłki?
Dieta Wybór Menu 3 posiłki to możliwość skomponowania własnego menu spośród 12 propozycji każdego dnia. Do wyboru masz śniadanie, obiad oraz kolację.
3. Ile dań do wyboru oferuje Dieta Wybór Menu 5 Posiłków?
Dieta Wybór Menu 5 posiłków to możliwość skomponowania własnego menu spośród 20 propozycji każdego dnia. Do wyboru masz śniadanie, II śniadanie, obiad, podwieczorek oraz kolację.
4. Jaka kaloryczność Diety z Wyborem Menu jest dostępna?
Dieta z Wyborem Menu 3 posiłki jest dostępna w 6 wariantach kalorycznych: 900, 1100, 1300, 1450, 1700, 2100 kcal.
Dieta z Wyborem Menu 5 posiłków jest dostępna w 6 wariantach kalorycznych: 1250, 1500, 1700, 2000, 2500, 3000 kcal.
5. Jak i gdzie mogę wybrać posiłki?
Wybór posiłków odbywa się podczas procesu składania zamówienia w aplikacji mobilnej oraz na stronie WWW. Wystarczy, że wybierzesz Dietę z Wyborem Menu 3 lub 5 posiłków, określisz jej kaloryczność, a następnie przejdziesz do etapu komponowania zestawu.
Możesz także wybrać dania w Panelu Klienta, już po złożeniu zamówienia. Pamiętaj, że wyboru posiłków możesz dokonać najpóźniej na 2 dni przed realizacją zamówienia.
6. Do kiedy muszę wybrać menu?
Menu musi zostać skomponowane najpóźniej 48 godzin przed realizacją zamówienia (od poniedziałku do piątku do godziny 18.00, a w przypadku soboty do godziny 14.00).
7. Co się stanie jeśli nie wybiorę posiłków na czas?
Spokojnie! Jeżeli nie wybierzesz menu na czas otrzymasz posiłki domyślne, wybrane wcześniej przez naszych dietetyków.
8. Jakiego rodzaju posiłki są dostępne w ramach Diety Wybór Menu?
W ramach Diety z Wyborem Menu masz możliwość wybrania dań spośród 120 propozycji tygodniowo. Każdego dnia do wyboru będą dania wegetariańskie, bezglutenowe i bez laktozy oraz uwzględniające wszystkie grupy produktów.
9. Czy mogę edytować wybrane menu w trakcie trwania zamówienia?
Oczywiście. Edycja wybranego menu w trakcie trwania zamówienia jest możliwa w aplikacji Body Chief, w Panelu Klienta oraz telefonicznie w Biurze Obsługi Klienta. Pamiętaj, że edycji wybranych posiłków możesz dokonać najpóźniej na 2 dni przed realizacją zamówienia.
10. Gdzie znajdę informację o składnikach wybranego posiłku?
Składniki każdego z produktów możesz podejrzeć dzięki ikonie informacyjnej „Składniki posiłku” umieszczonej obok dania podczas komponowania menu.
11. Gdzie znajdę informację o makroskładnikach wybranego posiłku?
Szczegółowe makroskładniki są dostępne na etykiecie każdego posiłku bezpośrednio na pudełku oraz przy nazwie dania na etapie komponowania menu. Z uwagi na specyfikę diety, rozkład makroskładników w posiłkach nie jest z góry określony, ponieważ zależy od tego jakie typy dań zostaną przez Ciebie wybrane.
12. Do kiedy muszę złożyć zamówienie by otrzymać dietę z wyborem menu?
Zamówienie na Dietę z Wyborem Menu należy złożyć według standardowych zasad z dwudniowym wyprzedzeniem, tj. do godziny 18:00 w dniach roboczych od poniedziałku do piątku oraz do godziny 14:00 w sobotę.
13. Czy mogę zmienić kaloryczność Diety z Wyborem Menu w trakcie trwającego zamówienia?
Tak, istnieje możliwość zmiany kaloryczności Diety z Wyborem Menu w ramach zamówionego wariantu diety.
14. Czy mogę wyeliminować pojedynczy posiłek z diety?
W Diecie z Wyborem menu nie ma możliwości eliminacji posiłków, dlatego jest ona dostępna w opcji 3 lub 5 posiłków. Tak stworzona oferta pozwoli dopasować zestaw do Twoich indywidualnych potrzeb.
15. Gdzie mogę sprawdzić wybrane przeze mnie posiłki?
Po złożeniu zamówienia otrzymasz wiadomość mailową z załączonym spisem wybranych dań. Wybrane posiłki sprawdzisz także w Panelu Klienta w aplikacji oraz na stronie WWW.